1. Home
  2. Contact

Contact

Vragen en postadres

Hebt u een vraag voor de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ)? U kunt uw vraag op de volgende manieren stellen:

  • Telefonisch binnen kantoortijden: 088-120 5000 (lokaal tarief).
  • Per post via Inspectie voor de Gezondheidszorg, Postbus 2518, 6401 DA Heerlen. 
  • Per fax via 088-120 50 01.
  • Maak gebruik van het contactformulier.

Problemen met downloaden rapporten?
De rapporten op www.igz.nl zijn in veel gevallen niet te downloaden in de internetbrowser Google Chrome. Wij adviseren daarom om een andere browser te gebruiken om de rapporten te downloaden, zoals Microsoft Internet Explorer/Edge of Mozille Firefox.

In sommige versies van Internet Explorer lijkt het downloaden in eerste instantie te mislukken. Er staat dan 'Kan [rapporttitel] niet downloaden'. Klik op 'Opnieuw' om het rapport alsnog te downloaden.

Wij werken aan een oplossing voor dit probleem.

IGZ op Twitter

U kunt de IGZ ook volgen op Twitter (@igznl): http://www.twitter.com/igznl.

Adres

Per 22 december 2014 zijn alle locaties van de IGZ verhuisd naar het Stadskantoor in Utrecht. Bekijk hier de adresgegevens van de IGZ.

Melding maken

Zorgaanbieders en bedrijven kunnen rechtstreeks melden bij de inspectie. Wilt u als burger een klacht melden over de gezondheidszorg? Dan kunt u terecht bij het Landelijk Meldpunt Zorg.

Melden spoedgevallen buiten kantoortijden

Zorgaanbieders kunnen buiten kantoortijden voor spoedgevallen terecht op het telefoonnummer van het ministerie van VWS 070-3407911. Zij kunnen vervolgens contact opnemen met de dienstdoende inspecteur.

Hebt u een klacht over de inspectie zelf?

Kijk dan op de pagina ‘Klachten over de IGZ’